Returer & Leveranser

Läs nedan om hur vi hanterar returer och leveranser, samt hur du enklast kommer i kontakt med oss.

        Returer

Vi har 14 dagars returrätt, vilket innebär att du har 14 dagar på dig att begära retur efter att du mottagit din vara. För att vara berättigad retur, måste varan skickas tillbaka till oss i samma skick som du fick den, oanvänd och i originalförpackningen. Du behöver också kvittot eller köpebeviset. För att starta en retur, vänligen kontakta oss via kontaktformuläret på vår hemsida. 

Om din retur accepteras så skickar vi instruktioner om hur och vart du ska skicka ditt paket. Varor som skickas tillbaka till oss utan att först begära retur kommer inte att accepteras. Vi tar inte ta emot returer som är köpta på rea. Du kan alltid kontakta oss för alla returfrågor via vår hemsida: softflops@outlook.com

    Skador och problem

Vänligen inspektera din beställning när du mottar beställningen och kontakta oss omedelbart om varan är skadad eller om du fått fel vara, så vi kan utvärdera problemet och rätta till det.

    Återbetalningar

Vi kommer att ta emot och inspektera din retur och meddela dig om återbetalningen godkändes eller ej. Om den godkänds får du automtiskt en återbetalning med din ursprungliga betalmetod. Kom ihåg att det kan ta lite tid för din bank eller kreditkortsföretag att behandla och bokföra återbetalningen.

        Leveranser

Leveranstiden efter att ha placerat en order hos oss ligger på 2-5 arbetsdagar. Om du har några frågor, problem eller behöver hjälp med att spåra din beställning så kan du kontakta oss via softflops@outlook.com 

Vi svarar dig inom 24 timmar.

Vi står/ansvarar ej för kostnader vid retur av produkt/produkter.

Vi behöver ditt samtycke för att kunna hämta översättningarna

Vi använder en tredjepartstjänst för att översätta innehållet på webbplatsen, vilken kan samla in uppgifter om dina aktiviteter. Läs informationen i integritetspolicyn och godkänn tjänsten för att hämta översättningarna.